Your cart

Ostukorvis ei ole tooteid.

Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -
Leanest bränding ja koduleht -

Leanest bränding, illustratsioonid ja koduleht

Leanest on tehnoloogiaettevõte, mille peamine fookus on tootmise optimeerimine, meeskondade optimeerimine ning lisaks erinevad tehisintellektil põhinevad optimeerimislahendused.

Nad jõudsid meieni sooviga uuendada olemasolevat kuid aegunud kodulehte. Peale esmaste soovide kaardistamist leidsime, et muudatust vajab nii ettevõtte üldine värviloogika, tüpograafia, illustratsioonid ning üldine brändiloogika.

 

Client
Leanest
Date
2022
Design fields
Arendus WordPressileBrändi identiteetGraafiline disainIdentiteedi juhised
Website
leanest.ee

Moderne ja funky, kuid samas rahulik ja viisakas

Projektile õige tüpograafia valimine pole kunagi lihtne, seda võib pidada isegi üheks olulisemaks teguriks terves brändi kontseptsiooni väljatöötamisel. Tekst on üks visuaalse identiteedi peamisi elemnte ning osa ettevõtte tuumast ning see nõuab erilist tähelepanu ning austust.

Valisime sobivaimaks Šveitsi fondilooja Grilli Type poolt loodud GT Flexaning kasutasime sealt Extended versiooni Regulari ja Boldi nii graafikal, digil ning kodulehel.

Kirjatüübi leiate Grilli Type Foundry kodulehelt – GT Flexa Font Family

värrrrvid!

Staatiline roheline – See brilljantne roheline sümboliseerib elektrit – see on värviskeemi kroon ning eristub muust värvipaletist, ehk isegi kohati silmale liiga teravate kontrastidena. Seetõttu kasutame staatikast pakatavat rohelist pigem graafika rõhuasetuste tõstmisel ning tekstides sõnumite eristamisega muust sisust.

Tumehall – Kasutasime musta asemel tumehalli, et sobitada seda kokku peamise rohelise elektritooniga. Tumehall on sügav ning rohelisega kõrvuti kasutades nõuab endale vähem tähelepanu kui seda oleks teinud must. Seepärast on tumehall alati toetavas rollis ning sekundeerib rohelise juures pigem partnerina.

Helehall – Helehall on alati tugivärv ning sellega eristame erinevaid alasid üldisest valgest taustast ning kasutame ka tekstide juures näiteks rohelisel või tumehallil taustal – jällegi põhjusel, kuna valge oleks olnud liialt konkureeriv.

Client feedback

Vajasime Leanest veebilehele värskemat visuaali ning lisaks ka paremat struktuuri ja liigendust, kus tutvustada meie ettevõtet ja erinevaid tegevusvaldkondi. Sviiter Agentuuriga sujus koostöö ladusalt ja loovalt. Koostöös sai Leanestile loodud uus ja kaasaegne visuaalne identiteet, millega kõnetada nii oma kliente kui ka potentsiaalseid tulevasi töötajaid.

Marko Saviauk Leanest OÜ Tegevjuht