2020 oli keeruline, õpetlik, väljakutsuv, kuid andis meile samas ka palju positiivset edasi liikumiseks.
PNL Insenerid – Väike inseneribüroo brändivärskendus oli lõppeva aasta teise poole üks lahedamaid väljakutseid. Uuendasime visuaalkeelt, korrigeerisime logokasutust, lõime juurde värvikeele ning arhitektuuri üldiselt imiteeriva linnasilueti kolmnurgamustri mis sametiga pusadele pressitult jõudis ka jõulude eel meeskonnaliikmetele kingikotti. Loe lähemalt.
Bon Soya – Eesti vingeim vegantootja, Valgu külas asuv Bon asus oma visuaalkeelt uuendama aasta alguses, mille tulemusena puhastasime olemasolevat visuaalkeelt, kaasajastasime üldist välimust, tõime sisse ettevõtte olemust toetavad värvid, selge tüpograafia ning graafilised elemendid. Loe lähemalt.
Keskkonnaministeerium – Nüüd kui, kodus ning distantsilt töötamine on kohati uus normaalsus saime Keskkonnaministeeriumilt ülesandeks visualiseerida nende sisekommunikatsiooni suunad, mida nende valdkonnad sisaldavad ning mis sõnumeid edastavad. Loe lähemalt.
Tallinna Ülikooli programm Tulevikukool – Visuaalne kommunikatsioon andis sel aastal tooni päris tugevalt, ka siin. Tallinna Ülikooli programm Tulevikukooli visuaal sai enda identifitseerimiseks märgi ning visuaalse kommunikatsiooni tööriistad, mille abil oma sõnumit selgemalt ning visuaalselt terviklikuna edasi viia. Visuaal toetab Tallinna Ülikooli stiiliraamatule kasutades samu värve ja tüpograafiat. Loe lähemalt.
Riigi Kinnisvara Podcast ja Veebiseminarid – Taaskordne projekt kommunikatsiooni tõstmiseks. Podcast on suunatud suure organisatsiooni sisemise kommunikatsiooni parandamiseks, veebiseminarid toovad kokku majasisesed eksperdid, kes tutvustavad Riigi Kinnisvara tegemisi ja ekspertiise koostööpartneritele, teistele valdkonnaspetsialistidele ning inimestele haakuvatele valdkondadest. Loe lähemalt.
Inbank 2019. aastaaruanne – Koostöö ühe kiiremini kasvava Eesti pangaga jätkus ka sel aastal, suvel saime valmis nende 2019. aastaaruande, mille protsessist tasuks esile tuua suure hulga data läbitöötamine samaaegselt rakendatava visuaaliuuendusega. Loe lähemalt.
Riigi Kinnisvara 2019. aastaaruanne – Teine suur aastaaruanne mille tegime. Hulgaliselt ägedat pildimaterjali, infograafikuid ning mõnusaid ülevaateid riigisektori 2019. aastal valminud ehitusprojektidest.
Wesse kataloogiuuendus – Eelmise kataloogi lõime aastal 2016 ning kuigi, see oli saanud vahepeal minimaalseid muudatusi, siis selle aasta uuendus suuremat ettevõtmist – uuenesid estlusloogika ning lisasime juurde hulgaliselt imelusaid projekte. Minge vesse uude Tallinna esindussalongi kohale ning küsige endalegi! Loe lähemalt.
ESC Global Security – Tegelikult üks varasem projekt, mis sel aastal lõpuks ilmavalgust nägi. Soliidne ning viimistletud korporatiivveeb delikaatsele julgeoleku ja turvateemale. Loe lähemalt.
Luxveg ja Luminor – Esimese Covid-19 laine ajal korraldas Luminor ettevõtjatele konkursi toetamaks nende esimesi samme online kauplemise juures. Olime antud projektis mentori ja visuaaliparandaja rollis. Koos Voogiga lõime Luxvegileveebipoe, kus nad said oma tooteid kerge vaevaga müüki panna ning manageerida müügiprotsessi.
Placent Activ Milano – 2019. aastal avasime esimese versiooni Placenti online müügikanalist ning meil on meeletult äge vaadata, kuidas nende müüginumbrid on hoo üles saanud. Investeeringud uude kanalisse on toonud tellimuste tõusu ning valmisolek enne viiruse esimest lainet andis neile võimaluse olla pildis ka siis, kui meie maailm suletud oli. Sel aastal oleme uuendanud Placenti tooteportfelli. Värskenduse said nende senised tooted šampoon, palsam, vitamiinid ning juukseseerum. Peagi on tulemas ka uusi tooteid, hoidke silm peal placentactiv.ee.
Bon Soya – Lisaks eelmainitud brändivärskendusele oli meil au luua Boni uue tooteseeria pakendid nii juuretisega kaerajookide sarjale kui kaeradessertidele. Lisaks kiftile visuaalkeelele on need tooted lihtsalt ülimaitsvad. Soovitame, leiate suurematest toidupoodidest.
Softrend – kampaania, mis pidi väljendama kodus olemist mugavust ning enda mugavalt tundmist. Tootefoto ja graafiliste karakterite koostoimel sündinud kampaaniavisuaal on kannab meie arvates neid väärtuseid kenasti jättes kesksele kohale toote luues samal ajal mõnusa õhustiku klassikalise tootepildi ümber. Loe lähemalt.
Disainikeskus meil ja Bynew’l külas – 16. jaanuaril toimus Eesti disainibüroode võrgustiku järjekordne kohtumine. Sel korral oli korraldajaid kaks – Sviiter ja Bynew. Oli mõnus ja meeleolukas õhtu, mis sai tehtud veel ajal kui oht oli kaugel. Seni veel viimane toimunud kohtumine. Ehk seda suudame juba peagi algaval 2021. aastal parandada.
Selline ta oligi, teistsugused tööd ja tegemised. Näeme juba uuel aastal.