Jällegi on käes kokkuvõtete aeg ning vaatame ka meie kahekümnekolmandale aastale tagasi, kus tooni andsid mitmed koostööprojektid, hulk erineva suurusega veebilahendusi ning sekka hulgaliselt erinevat online-graafikat.
Suure osa aastast väldanud läbirääkimised ja plaanide muutused jõudsid lõpule oktoobrikuu pimenevate sügisõhtutega, mil Eesti üks eriskummalise paigutuse ning asustusega linn, Kohtla-Järve, sai endale värskendatud visuaalse identiteedi.
Digiteeritud vapist alguse saanud soov lõppes täieliku visuaali uuendusega, mille käigus valmis vapile juurde vapilogo ja sõnamärk. Juurde põhjalik ning paindlik värvivalik, graafikaloogika ning kahekeelset infolevikut toetav tüograafia.
Vaata lähemalt projektide alt – Kohtla-Järve linna visuaalne identiteet
Üks väike lisatöö Eesti Interneti Sihtasutusele, mille mõju avaldus terve aasta töös olnud Oksjonikeskkonna visuaalivärskendusel. Parandasime sihtasutuse veebi kasutajakogemust ning lühendasime peamiselt esilehe struktuuriga kasutajate teekonda.
Värskenduse saanud kasutajaliides hoiab sihtasutuse online keskkondadel ühtset stiili ning on oma kasutajaloogika poolest järgnevalt mainitud oksjonikeskkonnale aluseks.
Meilt kujundus ja arendus (Voog)
Külasta lehte: internet.ee
Samuti käesoleva aasta üks mammuteid, mille fookus ja maht oli küll kuude lõikes väga erinev, kuid ometi hoidis meid töös pea terve aasta. Kokku ligi neljakümne erivaatega eriarendusena valminud oksjonikeskkond võimaldab kasutajatel pime, avatud või inglise oksjoni formaadis teha panuseid karantiinist vabanenud .ee domeenidele.
Meilt kujundus ja arendus (HTML)
Külasta lehte: auction.internet.ee
Projekti suureks eripäraks võiks pidada keerukat lähtekohta, kus ühtse katuse alla oli paigutatud kaheksa eriilmelist muuseumit.
Visuaalne identiteet nägi ette igale muuseumisele oma värvipaleti ning kindlate värviüleminekutega pildialad. Lisaks uudiste, sündmuste ja kontaktide eristamine vastavalt muuseumile andis meie arendusmeeskonnale puremist mitmeks kuuks.
Meilt veebi kujundus ja arendus (WordPress), visuaalne identiteet Identity.
Külasta lehte: virumaamuuseumid.ee
Väike lisaprojekt suure mammuti küljes, mille eesmärgiks on võimalus kuvada erinevaid Virumaa Muuseumite hallatavaid virtuaalnäituseid ühes keskkonnas.
Visuaali eesmärgiks oli olla pigem märkamatu, kuid samas hoiaks tuttavaid jooni Virumaa Muuseumite peaveebiga.
Meilt kujundus ja arendus (WordPress).
Külasta lehte: virtuaal.virumaamuuseumid.ee.
Mõnusa ning vaba visuaali saanud Eestimaa Looduse Fond sai sellel aastal uue hingamise meie ja Fraktali abil. Veebikeskkond pakub külalistele hulgaliselt olulist loodusinfot, mis pakendatud nüüd kergesti loetavasse ning sõbralikku lugemisvormi.
Meilt lehe arendus (Voog), kujundus Fraktal.
Külasta lehte: elfond.ee
Alati ei ole veebid suured, kuid nende mõju võib olla märkimisväärne. Nii ka AlexandraFilmi koduleht, mille tegijate hulgast leiab Marianne Ostrati – tänavuse kuulsaima dokfilmi, “Savvusanna Sõsarad” (Smoke Sauna Sisterhood) produtsendi.
Meilt kujundus ja arendus (WordPress)
Külasta lehte: alexandrafilm.ee
Professionaalse õpetaja uuringurapordid on oluline samm mõistmaks pedagoogide hakkamasaamist koolis, meie lauale jõudnud kaks võtsid ette eesti keelse õpetaja vene õppekeelega klassis. Uuring küsis ausaid ning otsekoheseid küsimusi, mille me loetavaks ning arusaadavateks raporditeks vormisime. Meile poolelt seega küljendus, kujundus ning andmete visualiseerimine.
Klient: Tallinna Ülikool
Projekt valmis koostöös Haridus- ja Teadusministeeriumiga.
Kuigi üldiselt me pole postitanud neid projekte, mis käivad kas sotsiaalmeedia alla või on teatud visuaalide tootmine e-poodidesse, siis Amazoni listingu soovide hulk tõusis sel aastal mitmekordselt. Siin üks näide Bon Veganile loodust, kus nii tootekirjelduse kui A+ listingute osas valmisid lahendused kokku viiele tootele ja sarjale.
Amazoni populaarsus meie tootmisettevõtete hulgas on viimaste aastatega tõusnud väga kiirelt ja kõrgele mis tähendab ka järjest kasvavat nõudlust läbimõeldud Amazoni strateegiale ning visuaalidele.
Sotsiaalmeedia valdkonnast toome sellel aastal veel esile EASi algatatud meistriklassid, mida kohalikud koolitusasutused meie ettevõteteni viivad. Visuaali plussiks on läbimõeldud paigutus, selge sõnum ning loomulikult kvaliteetne sisu, mida ka osalenud ettevõtete esinejad koolituselt saanuna on kinnitanud.
Meie näited 2023. aastal tehtud BDA Consultingu Disaini meistriklassist, Juhtide mentorprogrammist ning Turismi strateegiaprogrammi postitustest.
Space Protein on Slovakkia päritolu energiabatoonide sari mida toob Eestisse M&V Trade.
Aasta uue kaubamärgiga tõi meie lauale mitmeid kampaaniaid, mis jõudsid nii ajalehtedesse, ajakirjadesse, sotsiaalmeediasse ning mille tutvustav klipp ka Rally Estonial stuudios meeleolu ja jälgijatele huvi pakkus. Lisaks mitmed visuaalid toetamaks batooniseeria turuletulekut ning omaksvõtmist.
Öökapp sündis külaskäigust Eesti Tarbekunsti ja Disaini muuseumisse, kus leidsime Erika Nõva (1905 – 1987) sulest valminud elu- ja magamistoa võistlustöö „Ühtlus“, mille selgitused arhitekt käsitsi oma kavanditele kirjutas.
Ehitasime juurde kogu eesti tähestiku ja numbrid. Hetkel on töös kirillitsa ning hulk märke ja ikoone.